Christopher Larssons tal på SD Blekinges julbord 2016 | Sverigedemokraterna i Blekinge

Christopher Larssons tal på SD Blekinges julbord 2016

På allmän begäran publicerar jag nu talet från julbordet,

Julen står för dörren och den välbehövliga julledigheten för många, ni andra kämpar som jobbar i vården eller industrin, tack för att ni finns och ett extra stort tack till alla er som arbetar inom vården, tar hand om alla gamla och behövande under helgerna som är sorgsna för många.

Jag har skrivit ihop några rader för att ni ska få chansen att förstå hur jag och vi tänker angående framtiden.
Sverige är ett land byggt på kristen grund med kristna värderingar, ett land byggt av folket, uppbyggt sten för sten och bräda för bräda genom utbildning och en stark folkrörelse har vi lyft landet ur fattigdom och förtryck. Idag i Sverige är vi alla likar, vi är alla Svenskar och vi är stolta över det arbete som våra förfäder lagt ner i kampen för vårt Sverige.
Politik är att vilja och vi VILL förändra Sverige, tillbaka till den trygghet som vi hade, tillbaka till en tid då elever respekterade sina lärare och busarna var rädda för polisen. Tillbaka till en tid då vi rakryggat tog varandra i hand, såg varandra i ögonen där civilkuraget fortfarande fanns som en del av folks medvetande och framförallt ryggrad.

Vi som nu är Sverigedemokrater får stå ut med spott och spe, hånande kommentarer eller elaka meddelanden, facebookinlägg eller sms. Men vi ska inte ge oss, vi ska fortsätta kämpa, kämpa för ett fritt Sverige, ett jämlikt Sverige där Svenska medborgare inte diskrimineras eller förtrycks av vår egen stat. Vi måste kämpa för att motverka globaliseringsivern och de andra partiernas öppna era hjärtan- politik som lagt ett löjets skimmer över vårt än gång så stolta folk och land. De andra partierna gör vad de kan med sina enorma marknadsföringsapparater i riksmedia såsom SVT och Sveriges radio mfl för att trycka ner oss förminska dig och alla andra som gett oss förtroendet att föra er talan i riksdagen, kommunfullmäktige eller i andra forum, men vi låter oss inte tystas! Vi kommer aldrig att ge oss i kampen om vårt land, ELLER HUR?

Nu är det så att Sverige, Blekinge och era kommunföreningar behöver hjälp! SÅ lyssna nu noga. Vi har alla en vän eller bekant som sagt vid mer än ett tillfälle att de ska bli medlemmar i partiet, att de fått nog av sveket från samhället och de gamla etablerade partierna eller hycklarna som vi säger. När vi hör detta säger vi, du och jag precis som vi brukar, – gå in på hemsidan och fyll i ansökan.  Sen händer det oftast ingenting, men nu mina vänner finns det en ny möjlighet, det går att skicka ett enkelt sms till nedanstående nummer.

Gör såhär, be dem att skicka sitt personnummer direkt i ett sms till 0730 12 16 99. När de sedan blivit medlemmar får de inbjudningar till alla våra träffar, events såsom julbord, nationaldagsfirande och alla medlemsmöten. Sen kommer vi till steg 2, om de eller någon av er redan befintliga medlemmar vill ta steget in i värmen och engagera sig för våra barn, barnbarn, våra äldre eller för att få tyst på hycklarna. Att sitta i en nämnd eller styrelse är roligt, inspirerande samt väldigt väldigt viktigt och partiet behöver fler fritidspolitiker.

Christopher Larsson
Ordförande SD Karlskrona