1 maj Magnus Persson, Karlskrona | Sverigedemokraterna i Blekinge

1 maj Magnus Persson, Karlskrona

Riksdagsmannen Magnus Persson talar på torget i Karlskrona
1 maj

Den första maj kommer Magnus Persson vår arbetsmarknadspolitiske talesperson att tala på stortorget i Karlskrona. Vi kommer finnas vid Karl IV statyn och bjuder på kaffe med kaka från klocka 10. Magnus kommer att tala till folket ungefär kl 11:00 och håller på cirka en halvtimma. Magnus som är byggarbetare från Bromölla har till skillnad från sina kollegor i utskottet arbetat hela sitt liv och kan LOs politik på sina fem fingrar. Efter talet kommer vi gå med Magnus till en annan lokal där han kommer att prata om sin politiska resa inom SD samt vad om driver honom. Vi kommer att få en snabbutbildning under en timma i Sverigedemokratisk arbetsmarknadspolitik. Vi bjuder som vanligt på enklare förtäring och därför måste du föranmäla dig till karlskrona@sd.se senast den 25 april, har du önskemål angående kosten ska du skriva det i ditt anmälningsmejl. Du kan även ställa frågor via telefon på 0455-305095

Vi ses!

Christopher Larsson